Ukoliko vam je komp pored stola, ispod stola, iza stola ili ima vratašca ili je na neki drugi način otežan pristup do power buttona, zasigurno ste mu već nekoliko puta jebali majku dok ste se saginjali da ga upalite ili resetirate… ali, sve se to da vrlo jednostavno srediti… za kojih dvadesetak kuna.

Kako? Evo kako sam ja to složio kod sebe.

Materijal i alat koji je potreban:

– 2x muški audio konektor
– 2x ženski audio konektor
– 2 metra dvožilnog kabla (ili više, zavisi koliko vam treba)
– 2x gumb (ne prekidač)
– izolirka
– skalpel
– cvikcange
– lemilica (može se i bez nje)

Prvo što je potrebno jest neki stari reset ili power konektor od kućišta koji se spaja na matičnu. Imate ga? super, odrežite žice na kojih 20-ak centimetara i na drugi kraj stavite ženski audio konektor.

Stavite ga na ovu duljinu tako da taj kabel ostane u kućištu, kako biste ga lako mogli otpojiti kada rastepavate komp, selite ga ili tako nešto.

Ovako izgleda moj:

Sada treba napraviti kutiju ili panel preko kojega ćete paliti ili resetirati komp. Ja sam našao jednu lijepu crnu kutiju u koju sam to sve stavio, koja lijepo stoji ispod monitora i usput ga podiže na pravu visinu.

Na prednjoj strani izbušite rupe koje odgovaraju gumbima koje ste kupili, te ih ubacite unutra.
Da bi se seljakanje i generalna zajebancija sa kablovima smanjila, ja sam na stražnju stranu stavio ženske audio konektore, a u unutrašnjosti ih spojio sa gumbima.

Da, ovdje je mala gužva, ali to je samo zato jer ja u svojoj kutiji imam još nekoliko dodatnih stvari (prekidači za rasvjetu u sobi), ali za potrebe ovog vonabi tjutorijala gledajte zeleni gumb koji je spojen sa ženskim audio konektorom na zadnjoj strani kutije (stvarno mi se nije dalo sve to lijepo slagati kako bi izgledalo fensi za potrebe ovog tjutorijala).

Ako ste se do sada zapitali zašto sam koristio audio konektore, e pa, zato kaj su lijepi i nejjednostavnije se spajaju i odspajaju.

Ok, sada kada imate složen gumb u kutiji ili gdje već i kabel u kompu, potreban je kabel koji će ići od kutije do kompa… a to je najjednostavniji dio … uzmite kabla koliko vam treba i na obje strane stavite muške audio konektore.

Ostalo vam je samo da s tim kablom spojite komp i kutiju i to je to… puš d batn end komp startz tu rambl.

Ovo sve možete složiti i puno ljepše, tako da vaši geek frendovi ne mogu reći.. e, kak si to gadno napravio, kaj nisi mogo ovo ili ono .. ali mene za to nije bilo briga… bitno mi je da radi i da radi ono što ja želim 😉

